Sunday, February 26, 2017

پاسخ داده شده: در صورت شکایت کارفرما از کارمند بدون داشتن قرارداد شرایط چگونه می شود

با سلام

در صورتیکه دارای قرارداد بوده اید و قرارداد شما به اتمام رسیده باشد می توانید پس از اتمام قرارداد به شرکت مراجعه نکنید و در صورتیکه پیش از اتمام قرارداد ( شفاهی یا کتبی )  ، ترک کار نمائید به شما سنوات خدمت تعلق نگرفته ولی سایر مزایا و حق بیمه می بایست توسط کارفرما پرداخت گردد... در خصوص سایر مدارک و اسناد ، چنانچه تحویل شما داده شده و رسید اخذ شده باشد می بایست بصورت مکتوب ، اسناد تحویل شرکت گردد.

from مشاوره رایگان خرید بیمه عمر ، تکمیلی ، تامین اجتماعی ، سوابق بیمه - سوال و پاسخ های اخیر http://ift.tt/2myxO76
via خرید آگاهانه بیمه http://www.bidbarg.com/ مرجع سوالات بیمه http://ask.bidbarg.com/ منتخب مقالات بیمه http://ift.tt/1pVOPtc دانشنامه آزاد بیمه http://ift.tt/1TspV0k

No comments:

Post a Comment