همراه گرامی بیدبرگ،جناب آقای کامرانی گرامی سلام،وقت بخیر.
از دید بنده بعنوان کارشناس صنعت بیمه های زندگی،بیمه عمر شرکتی خوب و عالی هست که نکات زیر را درباره بیمه گذاران خویش رعایت نماید:
۱_اطلاع رسانی درباره نحوه خرید و ثبت نام بیمه توسط مشاوران حرفه ای خود و معرفی این نمایندگان به افراد.
۲_پرداخت به موقع خسارات و غرامتهای بیمه گذاران(در صورت محق بودن افراد ).
۳_رسیدگی به شکایات بیمه گذاران و پاسخگویی به این عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن.
۴_مشتری مداری و رعایت اصول و اخلاق حرفه ای در این امر.
۵_تسهیل در پرداخت وامهای بیمه های عمر به بیمه گذاران.
۶_اعلام شرایط و تخفیف های بیمه ای که بمناسبت های خاص از طرف شرکت بیمه برای استفاده عموم به معرض فروش گذارده میگردد.
۷_در حد توان و با توجه به قوانین فعلی کشور،پذیرش ریسکهایی متناسب با پوششهای مختلف و قابل ارایه در بیمه های زندگی(عمر) با حق بیمه های مناسب.
۸_پرهیز از هرگونه دروغ و اعلام اینکه بیمه های عمر در پایان مدت بیمه نامه حقوق بازنشستگی پرداخت می نمایند.
(در حال حاضر بجز بیمه مان بیمه ایران،هیچ شرکتی بر روی بیمه نامه عمر خود اعلام حقوق در پایان مدت قرارداد بیمه نامه را نداشته و ندارد) و با توجه به سطح بسیار بسیار پایین رتبه توانگری بیمه ایران،هیچ اطمینانی هم برای پرداخت حقوق های اعلامی از سوی آن شرکت در آینده وجود نخواهد داشت.
۹_اعلام نرخهای مناسب با پذیرش ریسک های مختلف( که شرکتهای بیمه در حال حاضر و بمنظور جذب افراد برای خریداری پوششهای بیمه ای حاضر به نرخ شکنی و به تبع آن در زمان پرداخت خسارت مجبور به سنگ،قلاب کردن مشتری های خود میباشند)
و سایر مواردی از این دست که میتواند شرکتهای بیمه را در ارایه خدمات به بیمه گذاران موفق تر نماید.
بیمه نامه خود را از نمایندگان مطلع،آگاه و حرفه ای خریداری نمایید.
با تجدید احترام
from Bidbarg.com https://ift.tt/2IDFqoI
No comments:
Post a Comment