Sunday, July 26, 2020

پاسخ داده شده: برقراری بیمه برای کارفرما و پرسنل انتشارات چه مراحلی دارد ؟

با سلام

باید با مدارک پروانه انتشارات به تامین اجتماعی محل کار خود مراجعه نمایئد و یک کد کارگاهی برای انتشارات خود اخذ نمائید.

سپس با تکمیل مشخصات در فرم نام نویسی تامین اجتماعی به تعداد هر یک از پرسنل و کپی مدارک شناسایی پیوستی جهت نام نویسی کارکنان خود در لیست تامین اجتماعی انشتارات مربوطه اقدام نمایئد.

در خصوص سوال دوم پاسخ مثبت میباشد

from Bidbarg.com https://ift.tt/30Ja0mG

No comments:

Post a Comment