Monday, July 6, 2020

پاسخ داده شده: مراحل ثبت شکایت در اداره کار چگونه است ؟

گام اول: مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت جهت احراز هویت.

گام دوم: دریافت پیامک مشتمل بر نام کاربری ( کد ملی ) و گذرواژه.

گام سوم : ورود به صفحه سامانه جامع روابط کار به نشانیhttp://prkar.mcls.gov.ir  و وارد کردن نام کاربری و گذرواژه و کد امنیتی در صفحه اصلی سامانه جامع روابط کار.

دفتر خدمات پیشخوان دولت به کد 1259-16-72 به آدرس خیابان حافظ نبش کوچه کامران صالح پلاک 221  ساختمان مینا طبقه 4 واحد 17
شماره تماس 66769741 و 66744493

 



from Bidbarg.com https://ift.tt/3f5WejQ

No comments:

Post a Comment