Wednesday, August 30, 2017

در صورت اتمام اعتبار آگهی تغییرات نحوه پاسخگویی به طلب ادارات بیمه و مالیات چگونه است

احتراما به استحضار می رساند اینجانب مدیر عامل یک شرکت سهامی خاص هستم و در شرکت 34 درصد سهام به نام بنده و 33 درصد رییس هیات مدیره و 33 درصد به نام نایب رییس هیات مدیره است. شرکت از اواخر سال 95 به دلیل رکود و زیان مالی تعطیل گردیده است.
 ضمنا آخرین آگهی تغییرات شرکت تا 20 شهریور سال جاری اعتبار دارد و پس از آن به دلیل عدم تمایل و توافق اعضای هیات مدیره  تمدید نخواهد شد.

اوراق مالی و تعهدآور شرکت دارای دو امضاء بوده یکی بنده و دیگری رییس هیات مدیره، بفرمایید با توجه به شرایط فوق و سهام 33 درصدی بنده در شرکت و عدم توجه و پاسخگویی اعضای هیات مدیره و رها نمودن شرکت و موضوعات مرتبط با آن، نحوه پاسخگویی بنده به طلب اداراتی نظیر بیمه و مالیات از یک طرف و پاسخگویی به طلبکاران غیر دولتی طبق قانون چگونه خواهد بود ؟

مربوط به این سوال:


from bidbarg http://ift.tt/2vJrZHW

No comments:

Post a Comment