Wednesday, August 30, 2017

پس از پایان اعتبار آگهی تغییرات شرکت نحوه انجام و پیگیری امور اداری چگونه خواهد شد ؟

با عرض سلام و ادب 

احتراما به استحضار می رساند اینجانب مدیر عامل یک شرکت سهامی خاص هستم و در شرکت 34 درصد سهام به نام بنده و 33 درصد رییس هیات مدیره و 33 درصد به نام نایب رییس هیات مدیره است. شرکت از اواخر سال 95 به دلیل رکود و زیان مالی تعطیل گردیده است.
 ضمنا آخرین آگهی تغییرات شرکت تا 20 شهریور سال جاری اعتبار دارد و پس از آن به دلیل عدم تمایل و توافق اعضای هیات مدیره  تمدید نخواهد شد.
لطفا بنده را در خصوص موارد ذیل راهنمایی بفرمایید. پیشاپیش از خدمات ارزنده ای که ارایه می فرمایید صمیمانه سپاسگزارم.

سوال اول : پس از پایان اعتبار آگهی تغییرات نحوه انجام و پیگیری امور اداری نظیر مراجعه به ادارات بیمه، مالیات، مخابرات و ... چگونه خواهد شد ؟
ادمین : برای دریافت سریع تر و دقیق تر پاسخ سوالات خود را در صفحات مجزا بپرسید 





ببخشید زیاد سوال پرسیدم در شرایط نامطلوبی هستم لطفا با توجه به شرایط فوق و عدم توجه و پاسخگویی دو سهامدار دیگر به مشکلات و عدم حضورشان به منظور تمدید اگهی تغیرات و رفع مشکلات و پرداخت بدهی های شرکت و ادعای اینکه دغدغه ای ندارند چون مالی قانونا" به نام آنها نیست و بدهی های شرکت به اداره بیمه و مالیات و .. بفرمایید بنده باید چیکار کنم ؟
قانون در اینگونه موارد چگونه رفتار می کند ؟

بابت زیاده گویی عذر خواهم و از خدماتتون خیلی ممنونم


from bidbarg http://ift.tt/2vrgh9I

No comments:

Post a Comment